Jenis-jenis Material Kain

Kami nak kongsikan berkenaan jenis-jenis material kain t-shirt yg ada di pasaran. T-shirt diperbuat daripada beberapa jenis material atau bahan yang berbeza-beza mengikut kegunaan pakaian tersebut samada untuk casual, sukan dan sebagainya. Material juga memainkan peranan terhadap keselesaan dan kualiti pakaian. Dah ready nk study?..ok jom😁 1. Tetra Cotton (26TC/30TC)Kain dari jenis Tetra Cotton merupakanContinue reading “Jenis-jenis Material Kain”

Agen Dropship Diperlukan !

Apa khabar tuan ! Sedang buat apa tu. Mesti sedang relax dekat rumah kan?. Nak keluar jalan-jalan pun tak boleh, kena patuh arahan PKP sekarang. Sambil duduk-duduk dekat rumah ni, jom buat income sikit. Jadi agen dropship kami..wow ! Menarik ni..jana income tanpa had.💥💥💥 Tuan cuma ‘promote’ kan produk je. Tiada apa-apa syarat untuk jadiContinue reading “Agen Dropship Diperlukan !”