Syoknya Belajar Sains

Saya dapat banyak feedback yang mengatakan buku Teroka Sains dapat mengeratkan hubungan satu keluarga.

Mak ayah seronok sangat bila dapat luangkan masa membaca buku dengan anak-anak. Sejak ada buku Teroka Sains, hubungan jadi rapat sebab anak-anak rasa seronok bila mak ayah bacakan buku untuk mereka. Bukan sekali tapi berkali-kali sehari. Dahla dapat rapatkan hubungan, buat pula aktiviti membaca yang menambah ilmu. Ilmu pula bukan calang-calang. Ilmu sama level dengan profesor. Makin hebatlah keluarga ni.

Sampai ada yang sediakan satu slot khas setiap hari untuk baca buku Teroka Sains bersama anak-anak. Bila diterapkan dari kecil hobi membaca, sampai besarlah mereka tak akan berenggang dengan ilmu dan buku. Mak ayah mana yang tak suka bila anak mereka sukakan ilmu kan? Tapi kenalah didik dari awal.

Kena mulakan dengan buku Teroka Sains sebab buku ni sajalah yang mampu tarik anak-anak bahkan mak ayah, atuk nenek sekali pun terasa nak join baca buku Teroka Sains. Kuat betul daya tarikan buku ni.

Cepat beli sekarang, nampak macam stok dah tinggal sikit tu.

Klik sahaja pautan di bawah:

https://kl.ik.my/belajarsains
https://kl.ik.my/belajarsains
https://kl.ik.my/belajarsains

#TerokaSains

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: