Masih ragu-ragu nak promosi bisnes atau produk guna banner?

Dekat mana-mana, bila kita nampak banner atau bunting, biasanya kita akan buat tak tahu jer. Tak rasa nak baca pun. Tapi kalau dah lebih dari 5 kali banner atau bunting yang sama jer kita nampak berulang-ulang. Akhirnya kita terpaksa tengok dan baca! Selalunya macam tu… Lepas tu kita pun snap gambar banner tadi, sebab nakContinue reading “Masih ragu-ragu nak promosi bisnes atau produk guna banner?”

Sublimation. Tiada Limit Warna. Tiada Limit Saiz Cetakan!

Mana-mana kita akan nampak orang pakai baju sublimation. Asal ada event atau program jer, mesti kena ada baju. Baju sublimation akan menjadi pilihan. Kalau dulu, minima 50 helai baru boleh buat baju sublimation. Sekarang 10 helai dah boleh ON! Tiada limit warna, tiada limit saiz cetakan. Nak macam mana lagi..kan. Minima 10 helai. Dah adaContinue reading “Sublimation. Tiada Limit Warna. Tiada Limit Saiz Cetakan!”

Jangan biarkan bendera koyak sebegini.

Pemasangan Jalur Gemilang diharapkan dapat menyemarakkan lagi semangat cinta kepada negara dan menaikkan semangat patriotik. Masih ada segelintir dalam kalangan kita yang tidak segan mengibarkan bendera lusuh dan koyak atau meletakkan di tempat yang tidak sepatutnya, lebih-lebih lagi bendera negara. Bendera yang lusuh dan koyak patut di tukar ganti dengan yang baru. Jalur Gemilang danContinue reading “Jangan biarkan bendera koyak sebegini.”