Masih ragu-ragu nak promosi bisnes atau produk guna banner?

Dekat mana-mana, bila kita nampak banner atau bunting, biasanya kita akan buat tak tahu jer. Tak rasa nak baca pun.

Tapi kalau dah lebih dari 5 kali banner atau bunting yang sama jer kita nampak berulang-ulang. Akhirnya kita terpaksa tengok dan baca! Selalunya macam tu…

Lepas tu kita pun snap gambar banner tadi, sebab nak ambil nombor hp, fb yang ada dekat banner itu tadi..kan!

Masih ragu-ragu nak promosi bisnes atau produk guna banner?

Kalau design dah ada, harini hantar..esok siap!

Cara nak order, tekan link dibawah

https://wa.link/m7pdrd
https://wa.link/m7pdrd
https://wa.link/m7pdrd

.

Boleh tag kawan-kawan, kenalan anda. Mungkin mereka sedang mencari kedai cetak BANNER. Terima Kasih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: